УКР
Запис на прийом

(044) 285-44-55

(067) 44-007-44

Гарантії

Гарантії безпеки та юридичний супровід

Лікуватися у Центрі стоматології та естетики «Дантист&Ко» не тільки комфортно, але й безпечно – і з юридичної точки зору також.

Документи, які підписують пацієнт та Медичний центр, є гарантією і для вас, і для Центру – в тому, що обидві сторони добре усвідомлюють свої права та обов’язки і дійшли порозуміння зі всіх питань.

Це дуже важливо. Адже одна справа – коли ти йдеш на плановий огляд і ухвалюєш рішення спокійно та без емоцій, і зовсім інша – коли відчуваєш біль: тоді ти ладен зробити все, щоб якнайшвидше позбутися неприємних відчуттів.

Ще більше значення має поінформована згода, коли ви плануєте імплантацію, протезування, реставрацію або хірургічну операцію, адже наслідки можуть виявитися через тривалий час.

Яку інформацію отримує пацієнт у Медичному центрі?

Перш за все пацієнтові пропонують ознайомитися з інформацією, розміщеною у Куточку споживача (в т.ч. – в теці споживача).

Оскільки ліцензійні умови провадження медичної практики є досить вимогливими, їх дотримання є визначальною гарантією належного надання медичної допомоги.

Це і відповідна кваліфікація лікарів та медичного персоналу, і вимоги до матеріально-технічного оснащення кабінетів Медичного центру, і здійснення постійного контролю якості на всіх етапах надання медичної допомоги.

В Куточку споживача ви можете ознайомитися з такими документами:

* перелік послуг та їхня вартість;

* перелік спеціальностей, за якими надаються послуги;

* список лікарів, які безпосередньо надають послуги, та їхній освітньо-кваліфікаційний рівень;

* положення, що регламентують діяльність Медичного центру, порядок надання медичної інформації та документації, порядок поводження з інформацією, яка становить медичну таємницю, порядок дотримання якості надання медичної допомоги та контроль за цим дотриманням;

* детальний опис особливостей медичної допомоги, що надається Медичним центром;

* гарантійні зобов’язання Медичного центру та порядок їх застосування тощо.

Обсяг отримуваної пацієнтом інформації є доволі значним.

Тому для зручності ми підготували документ «Інформація пацієнтові».

Він містить лаконічне викладення найважливіших питань, що виникають у пацієнтів у процесі надання медичної допомоги (щодо плану лікування, вартості послуг, гарантійних зобов’язань, лікування малолітніх та неповнолітніх осіб, відмови від лікування тощо).

Ця інформація розроблена на основі аналізу та узагальнення відгуків і побажань наших пацієнтів.

Пацієнт може взяти друкований документ з інформацією з собою та уважно ознайомитися з ним у зручний час.

Перед початком лікування укладається Договір надання платних послуг, який регламентує взаємовідносини між пацієнтом та Медичним центром у процесі надання медичної допомоги.

В документі детально та в зрозумілій для пацієнта формі визначено основні поняття, які стосуються надання послуг, їхніх особливостей, строків надання послуг та моменту настання корисного ефекту послуг з урахуванням непередбачуваності та унікальності організму кожної людини.

В договорі роз’яснюється необхідність підписання поінформованої згоди перед наданням послуг та особливості погодження плану лікування.

Ми чітко усвідомлюємо необхідність цілковитого інформування та повного розуміння пацієнтом усіх особливостей надання, оплати, гарантійного супроводу медичної допомоги, що надається нашим Медичним центром.

Тому керівництво, лікарі, адміністратори Медичного центру готові спільно працювати з пацієнтом, в т.ч. над документами, задля досягнення бажаного результату – здорової усмішки.

Працюючи над пакетом документів, ми прагнули довести до відома пацієнта специфіку й особливості надання послуг, пов’язаних зі станом здоров’я, із втручанням в організм людини – в цю унікальну та часом непередбачувану систему.

У такий спосіб ми хочемо наголосити, що успіх нашої роботи великою мірою залежить і від самого пацієнта – від правдивої інформації про його захворювання, своєчасних візитів та чіткого дотримання рекомендацій лікаря.

Пам’ятайте: успіх лікування – це завжди результат зусиль обох сторін – учасниць процесу.

Важливо!

Документи, розроблені юристами нашого центру, є унікальними, оскільки постійно коригуються з урахуванням вимог чинного законодавства та адекватних побажань пацієнтів.

Які можливості пацієнтів Центру щодо захисту своїх прав у випадку необхідності?

Будь-яка особа має право на захист своїх прав та інтересів; це право є непорушним та надане громадянам законом.

У нашому Медичному центрі ми дотримуємося політики економії часу (і пацієнта, і Медичного центру), що витрачається на претензійний та судовий способи захисту.

Ми прагнемо та докладаємо всіх зусиль, щоб у пацієнта взагалі не виникало потреби захищати свої права, тому вживаємо усіх заходів для вирішення спірних питань шляхом мирного узгодження.

Ми цінуємо кожного пацієнта та його думку, тож ідемо назустріч адекватним побажанням.

Про що йдеться?

У робочому процесі час від часу виникають ситуації окремого узгодження положень договору, цін на послуги, гарантійних зобов’язань, строків лікування.

Ми завжди вислуховуємо побажання пацієнта та намагаємось їх задовольнити з урахуванням умов, продиктованих медичною наукою, практикою та зумовлених станом здоров’я пацієнта й особливостями клінічного випадку.

Якщо компромісу не досягнуто, ми все одно намагаємося запропонувати пацієнту вихід із конфліктної ситуації, однак вибір подальшого варіанту подій залежить тільки від його рішення.

Щодо ситуацій, пов’язаних з несплатою або несвоєчасною оплатою послуг, то пацієнт може скористатися розстрочкою або відтермінуванням платежів без нарахування штрафних санкцій.

Отже, політика Медичного центру орієнтована винятково на дотримання інтересів пацієнта.

Тому з часу заснування Медичного центру ми не мали жодного судового процесу з пацієнтом, і це найвищий показник роботи персоналу.

Як пацієнт, обираючи клініку або лікаря, може пересвідчитися, що ухвалює безпечне для себе рішення?

* Пацієнтові слід ознайомитися з ліцензією Медичного центру та переліком спеціальностей, за якими така ліцензія надана.

Такий перелік розміщено не на бланку ліцензії, а викладено в окремому Листі МОЗ України, який Медичний центр зобов’язаний розмістити в Куточку споживача та надати для ознайомлення пацієнтові;

* пацієнтові рекомендується ознайомитися з інформацією про освітньо-кваліфікаційний рівень лікаря, який безпосередньо надаватиме медичну допомогу;

* ми завжди просимо пацієнтів ставити запитання стосовно незрозумілих аспектів надання послуг;

* усі застосовувані матеріали та обладнання є сертифікованими, дозволеними та офіційно придбаними.

Відповідні сертифікати надаються на вимогу пацієнта.

Звісно, будь-хто має право заявити про людський фактор – і це небезпідставно, оскільки у всі процеси надання медичної допомоги включено людину.

Йдеться не тільки про медичний персонал, але й про пацієнта та індивідуальні особливості його організму.

Саме тому ухвалення правильних та своєчасних адекватних рішень у непередбачуваних ситуаціях є важливою складовою нашої роботи – ми любимо її й пишаємося довірою наших пацієнтів.

Ви відвідували стоматолога останні 6 місяців?

Якщо вчасно не виявити карієс, це може закінчитись ускладненнями.
Залиште свій номер телефона для безкоштовної консультації.